SCROLL

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΟΜΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ.
4.000 ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ - 130.000 ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΙ & ΑμεΑ.

ΤΟ ΒΟΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ, ΤΟ ΚΡΑΤΑΜΕ ΖΩΝΤΑΝΟ.
MΕΣ ΤΟ ΚΡΥΟ ΜΕΣ ΤΟ ΧΙΟΝΙ ΤΟ BΟΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ!

networked blogs

ΤΟ ΒΟΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ ΕΝΩΜΕΝΟ ΔΥΝΑΤΟ.

ΤΟ ΒΟΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ ΕΝΩΜΕΝΟ ΔΥΝΑΤΟ.
ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ....

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

22/10/13

Από αγανακτισμένη, απλήρωτη συνάδερφο...τα λόγια είναι περιττά

Από αγανακτισμένη, απλήρωτη συνάδερφο...τα λόγια είναι περιττά
"Λοιπόν επειδή είμαι έξω φρενών και επειδή δεν με έκανε η μάνα μου αξιοπρεπή προσωπικότητα για να έρθει ένας Χ Χρυσοστομίδης και ένας Ψ πολιτικός, από πρωθυπουργό μέχρι δήμαρχο μιλάω, και επειδή επίσης τόσο καιρό από αξιοπρέπεια δεν μιλούσα! Έχω να πληρωθώ 6 μήνες και μάλλον είμαι πολύ καλύτερα από άλλους συνάδελφους που έχουν να πληρωθούν 10 μήνες! Τον τελευταίο μήνα κάθομαι στο γραφείο μου επειδή δεν μπορώ να πληρώσω την ασφάλεια του αυτοκινήτου μου! Ο καθημερινός μου πονοκέφαλος είναι να βρω τρόπο να πάω μέχρι την έδρα μου και να μην πέσω στην τροχαία και το πρόστιμο είναι τριψήφιο! Εννοείται φυσικά ότι δεν έχω πληρώσει καμιά δεκο από τον Ιούνιο και αυτός είναι ο δεύτερος καθημερινός μου πονοκέφαλος. Κάθε μεσημέρι που γυρνάω από την δουλειά πατάω τον διακόπτη του φωτός και τα δέκατα του δευτερολέπτου που κάνει να ανάψει η λάμπα μου φαίνονται αιώνας από την ταραχή μου μήπως και δεν ανάψει! Κάθε Δευτέρα μένω με 3 ευρώ μέχρι την παρασκευή που τελικά αποφασίζω να ξαναζητήσω δανεικά για να την περάσω!Στους έξι μήνες έχω ξοδέψει πρακτικά τον μισό μου θεωρητικό μισθό για να συντηρήσω (λέμε τώρα) αμάξι και σπίτι! Φυσικά στα έξοδα μου συμπεριλαμβάνονται και τα τέλη επανασύνδεσης του κινητού μου που είναι κομμένο από τις 5 Αυγούστου και φραγμένο από τις 21 του ίδιου μήνα... Κοινώς μάλλον μαγικά κάνω! Για να φτάσω να πάρω τον Χρυσοστομίδη και να μου το κλείσει στα μούτρα επειδή λέει έχει πολλή δουλειά και τον πρήξαμε! Εύχομαι λοιπόν στον κύριο που ίσως και να είναι ένας από τους 10 Έλληνες που έχει πολύ δουλειά και αμείβεται γι αυτό να πεινάσει και αυτός και τα παιδιά του και να δουλεύει σαν τον σκύλο για 6 μήνες χωρίς να αμείβεται και να κοιτάει σαν εμένα τον ουρανό κάθε πρωί αλλά το μάνα να μην πέφτει...Και επειδή πολλοί έχουν συμφέρον να αναφέρονται στους μακρινούς υπουργούς μας δεν αντέχω να ακούω μαλακίες! Υπάρχουν και οι κοντινοί μας Δήμαρχοι που ουδόλως νοιάζονται για το αν τρώμε και γιατί να νοιαστούν όταν δεν ενδιαφέρονται για τον συντοπίτη τους που έμαθε 13 χρόνια να περνάμε κάθε βδομάδα από το σπίτι του και τώρα έχουμε να πατήσουμε ένα μήνα! Τις προάλλες πήγαμε σε μια γιαγιά με δανεικό αυτοκίνητο και έκλαιγε η γυναίκα που την ξεχάσαμε και έκλαιγα και γω μαζί που 84 ετών γυναίκα παρέσυρα την αξιοπρέπεια της στην κατρακύλα της δικιάς μου! Ναι δεν έχω αυτοκίνητο, ούτε ο δήμος έχει να μου δώσει δανεικό για ένα μήνα, μόνο εμένα όλοι οι άλλοι αιρετοί και μην έχουν....Και φυσικά θεωρείται αυτονόητο ότι η μάνα μου έχει να μου δανείσει...όπως είχε και να μου αγοράσει όταν καμιά σύμβαση δεν προϋπέθετε δίπλωμα και όχημα για να πάρω την δουλειά!!!!Δεν μου φτάνουν τα λόγια συμπόνιας και κατανόησης από ανθρώπους που τα παίρνουν κάθε μήνα και ο μισθός τους δεν γίνεται μισός από τους τόκους και τα τέλη επανασύνδεσης! Και όχι μόνο δεν μου φτάνουν αλλά δεν τα χρειάζομαι κιόλας γιατί δεν είναι αποτελεσματικά! Θέλω τα λεφτά μου και όσοι δεν μπορούν να μου τα δώσουν και να βρουν λύση στα πρακτικά προβλήματα που προκύπτουν από την άμισθη εργασία μου να πάνε σπίτια τους γιατί όπως εγώ έτσι και αυτοί πληρώνονται για να βρίσκουν λύσεις στα προβλήματα του λαού...Η διαφορά μας είναι ότι εγώ πληρώνομαι ή όχι την δουλειά μου την κάνω, ενώ αυτοί πληρώνονται σταθερά αλλά από δουλειά αρντα.....αυτά και όποιος τολμήσει να θυμώσει και όχι να προβληματιστεί, ντροπή του εκ των προτέρων..."

5 σχόλια:

Ελένη ΒΣΣ είπε...

ευχαριστω τον διαχειρηστη αυτης της σελίδας που δημοσίευσε την αγανακτηση μου που, οπως τελικα προεκυψε, βρηκε πολλους συμμάχους!

Ανώνυμος είπε...

ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΩΣ!!!!

Ανώνυμος είπε...

ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΩΣ!!!!

Ανώνυμος είπε...

Καλημερα, σε καταλαβενω απολυτα.Εγω ειμαι σε λιγο χειροτερη θεση , ειμαι με μισθωση εργου και περιμενω 10 μηνες απληρωτη , οταν με το καλο πληρωθω θα πληρωσω τεβε και τους τοκους, τον λογιστη και το φπα βεβαια το περνω πισω αλλα ειμαι σε πολυ δυσκολη θεση

Ανώνυμος είπε...

ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΣΥΜΒΑΣΗ ΕΡΓΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΟΥ ΑΥΤΑ ΕΧΟΥΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΠΡΟ ΠΟΛΛΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ Η ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΤΑ ΕΙΠΕ ΜΕ ΠΟΝΟ ΨΥΧΗΣ ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΚΑΠΩΣ ΕΤΣΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΑ ΣΧΕΔΟΝ ΑΠΛΗΡΩΤΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΚΟΠΕΛΑ ΜΟΥ ΤΕΛΕΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ

VSSGR-FB

Powered By BloggerTips.gr